hoppin chickies

Selasa, 2 Mac 2010

Saya baru lepas terkedek-kedek hantar bel342 kat Mr Daljit..huhu

Yes saya baru sahaja dan telah berjaya menyiapkan BEL342 saya dan menghantarkannya kepada Mr. Daljit.

actually I already siapkan those 2nd term paper tu on the last week before I went back for study week(yang saya xstduy pon..huhu) tapi because mawar punye printing shop punya computer die punya antivirus tak diactivate-kan, makanya my pendrive has caught some virus which cause my assignment yang telah disertakan dengan penat lelah dan jeritan dan ke-stressan tahap gaban dan kerahan otak yang xberapa bergeliga telah terdelete termasok la some movie yang sangat saya sayang!!!
how do you feel is you already put soo much afford on completing something and it end up ruin for something yang boleh dikire  pathetic????

Sakit jiwa kan rasanya???
so lepas je sampai kat rumah, my otak only focussing NONE OTHER THAN BEL342 assignment!!
Yang buat bende lagi HELL is when I need to start from a scratch..
yes kena cari article blek, then kne buat analysis blek then paraphrase and all those stupid things la..
mulut saya, sumpah x abes2 menyumpah seranah computer kat printing shop tu!!
letih la nak kne kerah otak reka ayat berbunga-bunga kasi sedap baca..
all that I need to do in about 3 day and 2 night!!
Gila x gila!! then kena rushing pegi blek Mawar then blek umah balek..
Haish!! Menyusahkan la all these assignment nie!!!

chill izan chill!!!
inhale..exhale..
better..let watch some telly..huhuhu
n tak payah study utk final exam langsung...muahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan