hoppin chickies

Jumaat, 28 Ogos 2009

My birthday present...it's never too late right?
























on my last bday celebration, i was so happie byk giler hadiah izan dpt...


my dad n my mum bg me jam...chantek giler (atleast to me)... InsyaAllah izan akan jd anak yg bek n sntiase mnepati mase..especially waktu solat..my mummy bg towel..(significant btol...coz izan slalu ilang towel n buat mak pening crikkn towel utk izan...hahahahaha)Mama n pak long bg izan pencil case pink with a sexy kitty(sweet!!!) I like it very much....n my sister..no wonder la she keep on xbg izan bli cd TB tu rupenye die n bg as my bday gift..anyway thx sis luv u...Izan slalu dgr when i miss u...Out of nowhere, my sis nye friend all of sudden bg me lg satu jam cme nie jam meja la...cute n i like it soo much... last but not least, Ainie, my beautiful roommates, Ainie bg izan keychain Pony(pink colour) I totally n sincerely love it very much...sooooo cute!!!!!

Time kaseh to semua yg bg izan hadiah..appreciate sesgt....!!!


My bday celebration is a very quiet family affair..my dad bce doa n we all makan..simple sgt but i like it that way..
and at last Izan dpr kek 4segi yg izan nak dr thun lpas lg...So grateful...

anyway, izan happie giler la on tht day....weeee:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan